شرایط ارسال و مرجوعی کالا

1. انتخاب محصول و شیوه ارسال

2. دریافت پیامک تایید سفارش

3. منتظر بمانید تا محصول به دستتان برسد

4. محصول خود را در محل تحویل بگیرید

نحوه پیگیری بعد از ارسال مرسوله:

بعد از اینکه وضعیت سفارش شما به "حمل شده" تغییر یافت، کد رهگیری جهت پیگیری مرسوله در سفارش شما درج می گردد. برای مشاهده کد رهگیری کافیست بعد از مراجعه به بخش "سفارشات شما" بر روی گزینه "جزئییات" کلیک نمایید. بعد از نمایش اطلاعات ، در بخش "شماره پیگیری" کد مربوط به پیگیری سفارش شما در این بخش قابل دسترسی می باشد. در صورت انتخاب گزینه باربری شماره های باربری به ایمیل شما ارسال خواهند شد. در ادامه نحوه پیگیری هر یک از روش های ارسال توضیح داده شده است.

  • ارسال از طریق اداره پست: در صورت انتخاب روش حمل از طریق اداره پست، کد رهگیری به شما داده خواهد شد که می توانید از طریق وب سایت اداره پست https://tracking.post.ir و یا اداره پست شهرتان مرسوله خود را پیگیری نمایید. معمولاً انتخاب گزینه پست پیشتاز یک الی سه روز و انتخاب گزینه پست سفارشی هفت الی ده روزتا رسیدن مرسوله شما زمانبر خواهد بود. لازم به ذکر است که اداره پست شرکتی دولتی بوده و فروشگاه هیچ نظارتی بر روی آن نداشته و در صورت تأخیر و یا هرگونه مشکلی، می بایست با در دست داشتن کد رهگیری به اداره پست شهر خود مراجعه نمایید.
  • ارسال از طریق تیپاکس: در صورت انتخاب روش حمل از طریق تیپاکس، شماره بارنامه ای به شما داده خواهد شد که می توانید از اداره تیپاکس شهر خود این مرسوله را پیگیری نمایید. این روش به علت پسکرایه بودن، مامور شرکت تیپاکس بعد از تحویل مرسوله کرایه ارسال مرسوله را از شما دریافت خواهد نمود. لازم به ذکر است که بعد از ارسال مرسوله، پیگری مرسوله بر عهده کاربر بوده و فروشگاه مسئولیتی در قبال پیگیری مرسوله نخواهد داشت.
  • ارسال از طریق باربری: در صورت انتخاب روش حمل از طریق باربری، شماره بارنامه ای با ذکر نام باربری مربوطه جهت دریافت مرسوله به شما داده خواهد شد. در این روش نیز به علت پسکرایه بودن به هنگام تحویل مرسوله کرایه ارسال از شما دریافت خواهد شد. در صورتی که انباری جهت دریافت مرسوله به شما داده نشد، می توانید به انبار مرکزی باربری خود مراجعه نمایید. همچنین می توانید با شماره های باربری که برای شما ارسال می گردد تماس گرفته و از زمان ارسال و شماره تعاونی تحویل گیرنده اطلاع یابید.  لازم به ذکر است که پیگیری بعد از ارسال مرسوله بر عهده کاربر بوده و شرکت مسئولتی در قبال ارسال مرسوله نخواهد داشت.
  • ارسال از طریق پیک موتوری: در این روش ، مرسولات بعد از جمع آوری تحویل پیک موتوری داده می شود. قبل از ارسال جهت هماهنگی با شما تماس گرفته خواهد شد. لازم به ذکر است که هزینه پیک بر عهده مشتری می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش:

مهلت بررسی و تطبیق کالاهای موجود در برگ خرید با اقلام دریافتی 48 ساعت می‌باشد. در صورت وجود هرگونه مغایرت، می‌توان در مهلت تعیین‌شده با فروشگاه تماس حاصل نمود تا در اسرع وقت رسیدگی‌های لازم به عمل آید. بدیهی است بعد از زمان تعیین‌شده، این فروشگاه مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

دستگاه‌های وارداتی و تمام تجهیزاتی که گارانتی آن‌ها در صفحه کالا در فروشگاه اعلام نشده و دارای گارانتی نیستند،تا 48 ساعت بعد از تحویل مهلت تست داشته و در صورت بروز هرگونه مشکل، پس از انجام هماهنگی‌های لازم، کالا به همراه نامه‌ای شامل اطلاعات تماس و توضیح نقص، جهت تست و بررسی به فروشگاه ارسال می‌شود. در صورت وجود مشکل، به‌شرط آنکه دستگاه یا کالا صدمه دیگری ندیده و یا تغییر فیزیکی در آن انجام‌نشده باشد، قابل تعویض خواهد بود. پس از انقضای این مهلت، در صورت امکان تعمیر، هزینه تعمیر از مشتری دریافت شده و در غیر این صورت مسئولیتی در قبال دستگاه یا ماژول بر عهده فروشگاه نخواهد بود. 

هزینه ارسال کالا به دفتر فروشگاه بر عهده فرستنده بوده و بسته‌ها می‌بایست از طریق پست ارسال گردند. در صورت تائید مشکل، کالای تعویض یا تعمیر شده با هزینه شرکت ارسال می‌گردد. در مواردی که کالا دارای مشکل نبوده و کاربر قادر به استفاده درست از دستگاه نیست، هزینه ارسال مجدد از کاربر دریافت و سپس کالا برگشت داده می‌شود.

شایان‌ذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال راه‌اندازی و یا آموزش استفاده از تجهیزات و یا دستگاه‌های وارداتی و مواردی ازاین‌دست نداشته و ازآن‌رو که در صفحه مربوط به کالا تمامی اطلاعات و محتویات محصول به مشتری ارائه‌شده است، مسئولیت بعدی در قبال ارائه اطلاعات بیشتر و یا نحوه راه‌اندازی بر عهده فروشگاه نمی‌باشد.

تعویض یا مرجوع نمودن دستگاه بعد از خرید میسر نبوده و فقط درصورتی‌که دستگاه دارای مشکل بوده و به تایید واحد فنی رسیده باشد و طبق بندهای ذکرشده مشمول گارانتی گردد، امکان تعویض وجود خواهد داشت.

قابل تذکر است فروشگاه مسئولیتی در قبال نظرات درج شده کاربران در قسمت نطرات کالاها نداشته و تجربه های کاربری یا راهنمایی های نوشته شده توسط کاربران نظر شخصی بوده و الزاما مورد تایید فروشگاه نمی باشد.

لغو سفارش‌ها و شرایط برگشت وجه:

درصورتی‌که پرداخت سفارش انجام شود،‌ حد اکثر تا 12 ساعت پس از ثبت آن و در صورتی که سفارش پردازش نشده باشد (به وضعیت «در دست اقدام» درنیامده باشد)، می‌توان درخواست لغو سفارش را داد (فقط به‌صورت تلفنی) و کل هزینه را پس گرفت. در غیر این صورت مسئولیتی متوجه فروشگاه نخواهد بود.

سوالات متداول

بسته من چه زمانی میرسد؟
بعد از اینکه وضعیت سفارش شما به "حمل شده" تغییر یافت، کد رهگیری جهت پیگیری مرسوله در سفارش شما درج می گردد. برای مشاهده کد رهگیری کافیست بعد از مراجعه به بخش "سفارشات شما" بر روی گزینه "جزئیات" کلیک نمایید. بعد از نمایش اطلاعات ، در بخش "شماره پیگیری" کد مربوط به پیگیری سفارش شما در این بخش قابل دسترسی می باشد.
آیا در روزهای تعطیل ارسال دارید؟

.....

آیا کد پستی برای ارسال ضروری است؟

....

آیا ارسال رایگان است؟
با انتخاب ارسال پستی برای خریدهای بالای 5 میلیون تومان می توانید از امکان ارسال رایگان استفاده نمایید.

سوالی دارید؟

  • 09117414465
  • واتس آپ
  • تلگرام
  • info@raika-tech.ir

خانه هوشمند رایکاتک

.......
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
.......